Порівняння Оцінок
У Семінарі це зазвичай значний шматок роботи такий же як оцінювання викладачем та студентами. Якщо використовуються приклади, то спочатку їх оцінює викладач, перед тим, як студенти оцінять свій вибір. Роботи студентів, в значній мірі можуть бути оцінені викладачем, і можливо частиною студентів. Це дозволяє викладачеві присудити частину балів до студентського оцінювання, залишок балів розподіляється для оцінювання роботи безпосередньо. (Пропорційність балів, надана цими двома критеріями, залишається до кінця семінару.) Студентські оцінювання отримують бали ґрунтуючись на тому, як добре вони кореспондуються з відповідними оцінками проставленими викладачем. (При відсутності оцінки викладача використовується середня величина оцінок).
Узгодженість оцінювання між оцінюванням студентом та викладачем ґрунтується на різниці між балими в індивідуальних елементах (фактично використанго квадрат різниці). В середньому ці різниці потрібно перетворити в значимі бали. Опція "Порівняння Оцінок" дозволяє викладачеві проводити контроль на предмет того, як ці порівняння конвертуються в бали.
Щоб зрозуміти ідею того, який ефект має ця опція, беруть (достатньо просто) випадок оцінки, який має десять питань ТАК/НІ. Наприклад, оцінювання використовує питання "Чи правильно сформатована діаграма?", "Розрахунковий прибуток складає $100.66?", тощо. Припустимо, є десять таких питань. Тоді, вибрана опція "Дуже Слабкий", встановлює співвідношення між оцінюванням студентом та викладачем до 100% балів, якщо є тільки одне питання, яке не відповідає, то бали бали отримуються на рівні 90%, дві розбіжності надають бали на рівні 80%, три розбіжності - 70%, і т.д.. Це, можливо, здавалося б дуже розумним і ви можете подумати, чому ця опція називається "Дуже Слабким" порівнянням. Добре, розгляньте випадок студента, що робить цілком випадкове оцінювання, де відповіді десяти питань дуже просто вгадуються. В середньому це буде призводити до співпадання п'яти з десяти питань. Таким чином, "мавп'яче" оцінювання буде отримувати 50% балів. Ситуація стає трохи більш кращою при опції "Слабко", коли випадкове оцінювання дає тільки 20%. Коли вибираємо опцію "Сильно", то випадковий вибір в процесі оцінювання призведе до ньольового результату в більшості випадків. На цьому рівні оцінка в 50% отримається тоді, коли узгоджуються оцінювання восьми питань з десяти. Якщо три питання не узгоджуються, то отримуються бали в 25%. Коли ця опція встановлена в "Суворо", то розсинхронізація двох оцінок дає лише 40%. При переході в "Дуже Суворо" розбіжність в двох питаннях опускає отримані бали до 35%, а за розбіжність в одному питанні отримуються бали в розмірі 65%.
Звичайно цей приклад достатньо штучний, оскільки більшість оцінювань зазвичай мають елементи, в яких присутні цілий ряд значень а не тільки ТАК або НІ. В цих випадках порівняння, ймовірно, потрібно приводити до дещо вищих балів, ніж це було показано. Різні рівні (Дуже Слабкий, Слабкий, Сильний...) надані таким чином, щоб викладач міг найкращим чином побудувати порівняння. Якщо вони відчувається, що бали, отримані за оцінювання, дуже низькі, тоді цю опцію потрібно змінити у напрямку до "Слабко" або навіть "Дуже Слабко". І навпаки, якщо бали за оцінювання студентів дуже високі, то опцію потрібно змінити або на "Суворо", або "Дуже Суворо". Це - насправді підхід спроб та помилок, який найкраще починати з опції "Сильно".
Протягом проходження семінару викладач може відчувати, що бали, надані студентським оцінкам, є або дуже високими, або дуже низькими. Ці бали показуються на Сторінці Адміністрування ресурсу. В такому випадку, викладач може змінити цю опцію і повторно обрахувати бали студентських оцінок ("Оцінити оцінювання"). Перерахунок робиться клацанням на кнопці "Перерахувати Студентські Оцінювання". Це можна безпечно виконати у будь-який час в проведення семінару.
Список всіх файлів допомоги
Показати цю допомогу мовою: English