Зауваження та рекомендації відносно наповнення та оформлення СДН Moodle | |
Зауваження та рекомендації відносно наповнення та оформлення СДН Moodle . 1. Загальна інформація Згідно з тимчасовим положенням про електронний навчальний курс, кожен курс повинен починатися з розділу «Загальна інформація». Цей розділ повинен містити такі складові частини: - посилання на веб-сторінку кафедри (якщо у кафедри немає веб-сторінки, можна тимчасово зробити веб-сторінку курсу); - графік відробіток та консультацій (дуже бажано в html форматі, але можна у . doc або . pdf ); - довідник для студента з відповідної навчальної дисципліни; - глосарій (тлумачний словник) з навчальної дисципліни. (Інструкція по створенню глосарію знаходиться за адресою: http://moodle.bsmu.edu.ua/mod/resource/view.php?id=3347 ) Також у розділ«Загальна інформація» можна помістити ті документи, з якими бажано ознайомити слухачів курсу: наприклад, оголошення, нормативні документи, орієнтовні теми заліку (екзамену) тощо. Зразок оформлення «Загального розділу»: Також зразок оформлення «Загального розділу» можна побачити за посиланням: http :// moodle . bsmu . edu . ua / course / view . php ? id =61 Можна також виділити окремий блок (після зазначених обов’язкових елементів, але до першої теми), де згрупувати посилання на корисні інтернет-ресурси, нормативно-правові документи МОЗ України, наприклад, так: 2. Безпосередньо тематичні розділи, якіі складають суть навчального курсу. Згідно з тимчасовим положенням про електронний навчальний курс, кожен «Тематичний розділ» повинен містити такі обов’язкові складові частини: - методична вказівка для студента для самостійної роботи під час підготовки до практичного заняття, в якій обов’язково зазначаються: 1. Актуальність теми; 2. Тривалість заняття; 3. Навчальна мета (знати, вміти, засвоїти); 4. Питання для самоконтролю; 5. Література (основна, додаткова). - конспект – структурований електронний навчальний матеріал, зміст якого надає студенту теоретичні відомості з теми практичного заняття у повному обсязі. - наочні матеріали (зображення – навчальні таблиці, мікрофотографії, рентгенограми; відеоролики, анімація, аудіо,презентації тощо) - тестові завдання для самоконтролю, які дають можливість студенту самостійно пройти тестування в режимі реального часу (on-line). Зауваження: · Бажано при створенні курсу виділити стільки тем, скільки їх буде в курсі, і одразу прописати назви всіх тем. Викликають здивування курси, де в наявності лише 2-3 теми, або де «заявлено» 20 тем, а мають назву і наповнення лише 10 (або наповніть всі 20, або заберіть зайві) · Заголовки (назви) тем бажано писати одним і тим же видом і розміром шрифту, наприклад, Arial , 12 pt . Різнокольорові написи ускладнюють сприйняття тексту! Приклад оформлення, яке відповідає вимогам: · Не застосовуйте для оформлення «екзотичні» (стилізовані) шрифти – на деяких комп’ютерах вони не встановлені, і замість назви теми, відвідувач курсу побачить порожні квадратики або інші символи. · Бажано, щоб у кожній темі, окрім обов’язкових конспекту та методичної вказівки, були медіа матеріали (відео,аудіо, презентації) та онлайн-тести, наприклад: · Будь-ласка, підписуйте відео- та аудіо-матеріали, зазначайте мову, на якій вони представлені. Приклад правильного представлення відеоматеріалів: · Відносно тестів, також дуже бажано, щоб перед початком тесту студент міг прочитати коротку інструкцію і побачити кількість спроб, що йому пропонується на проходження тесту. Приклади вступу до тестового завдання: · Конспект– основний матеріал , заради якого студент використовує СДН. Звичайно, бажано, щоб конспект був авторським, однак, навіть якщо він є компіляцією підручника або інших джерел, зверніть увагу на наступні моменти:
Приклад добре оформленого конспекту: http://moodle.bsmu.edu.ua/file.php/1068/ANATOMIJA.pdf http :// moodle . bsmu . edu . ua / mod / resource / view . php ? inpopup = true & id =548 http :// moodle . bsmu . edu . ua / mod / resource / view . php ? inpopup = true & id =1550 Якщо у Вас виникають проблеми або запитання щодо оформлення курсів у СДН Moodle , звертайтесь в сектор моніторингу якості освіти та інформаційно-аналітичного забезпечення (4 поверх адмінбудівлі БДМУ). |